0
0,00 €

Viimeksi lisätyt

Ostoskorisi on tyhjä.

050 464 9770 asiakaspalvelu@martinex.fi
F3237288-B6FA-4D75-8F56-EE7DA34FFDEC Search

Product was successfully added to your shopping cart.
  • Peliko Arvaa satuhahmo Peliko Arvaa satuhahmo
  • Peliko Arvaa satuhahmo Peliko Arvaa satuhahmo
  • Peliko Arvaa satuhahmo Peliko Arvaa satuhahmo
  • Peliko Arvaa satuhahmo Peliko Arvaa satuhahmo
  • Peliko Arvaa satuhahmo Peliko Arvaa satuhahmo

PelikoArvaa satuhahmo

Kuvaus

Koko perheen helppo, hauska ja opettavainen peli. Pelissä kisaillaan leikkimielisesti siitä, kenellä on paras muisti ja kuka osaa arvata oikean satuhahmon mahdollisimman vähillä vihjeillä. Pelikorteissa on aina viisi vihjettä, ja mitä vähemmän vihjeitä oikean vastauksen arvaamiseen tai tietämiseen tarvitaan, sitä enemmän vastaaja saa pisteitä. Pelin voittaa se, joka on kerännyt ensimmäisenä 30 pistettä. Iloisiin pelihetkiin!

Saatavuus: Heti

9,90 €

Toimituskulut vain 2,90 €
Yli 45 euron tilauksiin toimituskulut 0 € 

Yksityiskohdat

Kätevä ja hauska korteista koostuva tietovisapeli, jossa etsitään vihjeiden avulla oikeita klassisia tai uudempia satuhahmoja. Peli kerää yhteen niin lapset kuin aikuisetkin. Pikkupeliä on kätevä säilyttää ja napata se mukaan reissuille - tai sujauttaa postiin ystäviä ilahduttamaan.

Pelin ideana on arvata oikea vastaus mahdollisimman vähillä vihjeillä. Mitä nopeammin vastauksen arvaa, sitä enemmän pelaaja saa pisteitä. Pelissä valitaan yksi pelaajista kysyjäksi, joka ei osallistu arvailuun. Kysyjäksi valittu voi ottaa pelin edetessä huomioon pelaajien ikäerot ja tietotasot. Kysyjällä on päätäntävalta pelin epäselvissä tilanteissa.

Pelin ensimmäisen vastausvuoron saa nuorin pelaaja. Jokaisessa kortissa on viisi vihjettä, jotka johdattelevat vastaajan kohti oikeaa satuhahmoa. Kysyjä lukee kortin vihjeitä yksi kerrallaan samalle pelaajalle, kunnes pelaaja arvaa oikean vastauksen. Mitä enemmän vihjeitä pelaaja tarvitsee arvatakseen vastauksen, sitä vähemmän hän saa pisteitä. Arvausvuorossa oleva pelaaja saa aina niin monta pistettä, kuin oikeaan vastaukseen johtaneen vihjeen vieressä on sulkia. Jos pelaaja ei arvaa oikeaa vastausta, hän saa nolla pistettä. Tämän jälkeen muut pelaajat saavat kerran yrittää arvata oikean vastauksen, josta voivat ansaita yhden lisäpisteen. Jokaisen pelivuoron jälkeen kysyjä merkitsee saadut pisteet ylös, ja pelivuoro vaihtuu. Ensimmäisenä 30 pistettä kerännyt pelaaja voittaa pelin.

Peliä on mahdollista muokata keskustelua avaavaksi tai lisäpisteiden ansaitsemiseksi, esimerkiksi pelaajan kertoessa mitä muita hahmoja sadussa esiintyy tai osaa kertoa hahmon tarinaa.

Onnea peliin!

Tekniset tiedot

Ikäsuositus 4+
Pelinkesto 15 min
Pelaajien määrä 3-8
Mitat 14 x 17 x 3 cm
Paino 180 g
Tuotenumero 40899751
EAN-koodi 6416550899751

Martinex suosittelee: